Pages

Tuesday, May 11, 2010

වැස්සට පසු අහස...........

නින්දට පෙරදි රෑ සුව අසුනකට වෙලා
කවි පද දෙක තුනක් රහසින් අකුරු කළා
මා අග මෙහෙසි මං ගලපන අකුරු බලා
කවදාවත් නැතිව ඇයි මේ පරල වෙලා

මුල් තැන දිය යුත්තෙ තම බිරිඳට නොවෙද
කොහෙවත් ඉන්න අය ගැන මොන කවි පදද
මා ගැන කවි ලියන්නේ නැත්තේ මොකද??
ඉස්සර වගෙ නැද්ද ,ඇයි මං දැං කැතද??

ඉස්සර ඔබට කවි ලිවුවා තමයි සුදූ
මෙච්චර කාලයක් සෙනෙහස මවෙත පිදූ
කොච්චර ඇතත් කවි කොල වල ලියපු කඳූ
කප්පරකට වැඩියි සෙනෙහස ඔබට පිදූ

ලිවුවට පෙරදි කවි මා ගැන ඇති වෙන්න
හේතුව මොකද ?? මේ හැටි වෙනසක් වෙන්න
මං ගැන ලියපු කවි සේරම ඇති අන්න
දෙන්නද ??? ,කියවන්න යලි මතකෙට ගන්න

දරුවන් දෙදෙන සමගින් මම විඳල වදේ
ඉන්නේ බල බලා මයි මග ඉඳල උදේ
ආපසු ඔයත් දාගෙන කවියකට කදේ
ඔලුවට ගහල වාගෙයි දැන් තරුණ මදේ

වෙන්නේ නොමැත කිසි දිනයක පරක්කූ
බොන්නේ නොමැත සිහිනෙන් වත් අරක්කූ
ගන්නේ නොමැතිමා දෙකොනින් විලක්කූ
එන්නේ මොකද? මා වෙත මේ උලුක්කූ

වෙනදේ බලා හිටියත් දෙන දෙයක් කකා
ඕවට මටත් නගිනව නහුතයට යකා
වෙහෙසෙමි උදය සිට රෑ තෙක් බඩට නොකා
ඇයි මේ ලෙසට පෙන්නන්නේ මටත් කොකා??

වයලීනය රැගෙන තිබුනවු පසෙක ඔතා
මිදුලට ගියෙමි සැමගෙන් තනි කමක් පතා
රෑ ගී වැයුම නරකලු!!!!!, මොන පරණ කතා
තනු වෙහෙසුවා මෝහිණි ගැන වත් නොහිතා

අඩි හඬ ඇසුන වන්නට මා පිටුපසට
ගෙන දුන්නේ බියකි මාගේ හදවතට
රෑ දේවිය සුවඳ සමගින් සීතලට
මුදු දෙතොලක පහස දැනුනා නළලතට

දුක් ගී වයා ඇයි හදවත රිදවන්නේ
ඔය හිත රිදෙන වග මම කොහොමද දන්නේ
කවි පද ලියූවට මම නෑ රොස් වෙන්නේ
මේ උණු කෝපි!!, ඇල් වෙන්නට පෙර බොන්නේ

අමනාපයෙන් හද පුරවා තිබුණ රොස
වියැකී ගියා දුටු විට ඇගෙ කඳුලු ඇස
මහ වැස්සක ට පසු දිදුලන නිල් අහස
මා අභියස මැවුනි වෙනදා පුරුදු ලෙස

9 comments:

  1. විහසිතට ලියනවා ‍වගේ...පෙරඳා ලියූ ලෙස සුදූටත් කිවි ලියන්න!

    ReplyDelete
  2. @රවින්
    ඔබ පටලැවූ මේ උර චක්කර මාලේ
    තනියම ගන්න තතනයි හද පිරි ආලේ
    දෙන්නට අමාරුයි මට ඒකට කාලේ
    ඒකයි සිදුවෙන්නෙ මේ පටැලිලි රාලේ

    ReplyDelete
  3. රැදෙමින් නිරතුරුවම අසලින්නේ
    බලමින් දුක සැප නිති විමසන්නේ
    කරමින් ‍රැකවල් වැට බදිමින්නේ
    බිරිදන් ඔහොමයි සෙනෙහෙ පුදන්නේ

    ReplyDelete
  4. @විහඟ ගීතය
    දරුවන්ටත් වඩා ඈ හුරතල් වෙන්නේ
    ඊයේ හවස ඒකයි මට මල පැන්නේ
    දුක සැප දෙකේ නෑ අසලින් හෙල්ලෙන්නේ
    ඈ හරි හොඳයි!!! ඇත්තයි මේ පවසන්නේ

    ස්තුතියි

    ReplyDelete
  5. පින්වත් බිරින්දැ,සමඟින් දරු රෑන
    උන්නොත් ඒකට වෙන මොන සැපතද ඕන
    දැනෙතොත් හිතට හරි මදි,ඇයි දුක ගේන
    කවියක් නොවේ සිංදුත් ඇයටම ලියන

    ReplyDelete
  6. @ විහඟ ගීතය
    සැඟැවුන අරුත් වැටහෙන කවියක රැඳුනු
    දුර්ලභ අයෙක් වෙයි ඔබ යහ සිත් පිරුණූ
    විහසිත වෙත පැමිණ අද කවි පද ඇමිණූ
    මේ තුති මල්ය ඔබ වෙනුවෙන් අත රැඳුනූ

    ReplyDelete
  7. කවි ලිය ලියා කවි ලිය ලියා සිටිමි මම
    ඔහු එනතුරා මා අත ඈති ඇගිලි ගැන
    කවි නැති දා මා සිත පාලුවෙන් ඈත
    ඔහු නැති දා මා මේ ලොව පලක් නැත
    මම
    ෴වත්෴

    ReplyDelete
  8. හිටිවන නොවේ, මං හිටගෙන ලියන
    කෙල්ලව උස්සපං, මට උවදෙස් දුන්න
    අදහස කියමි අයියේ, එය අහගන්න
    අනේ එපා, ඔබ වැටි වලේ මා වට්ටන්න

    ReplyDelete
  9. @sansarasidu
    සැම දෙන යම් දිනක යම් කොක්කක ඇමිණේ
    ඉන් පසු හිඳී සැමටම ඔවදන් දෙමිනේ
    යුග දිවි නීරසයි කිවුවේ සමහරුනේ
    පිලිගන්නට එපා එව්වා පල් බොරුනේ

    @wath
    ඉන්නේ වත් සොඳුරු සිත මල් දරා ගෙන
    සිහිනෙන් විත් බමර පෙම් මල සොරා ගෙන
    හැමදා මත් ලියන කවි ගී සැබෑ වන
    කවදා වෙත් ද දින අප හට කේක් දෙන

    ReplyDelete